Strategia marketingowa

Czym Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji?

Dlaczego klienci mają kupować Twoje produkty i usługi?

Jakie ma być miejsce Twojej firmy na rynku?

Celem strategii marketingową jest udzielenie odpowiedzi na te pytania. Aby to osiągnąć badamy Twoją firmę, rynek na jakim działa, jakich ma konkurentów i jakich klientów.

W rezultacie możemy określić gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy.  Posiadając tę wiedzę możemy dobrać właściwe narzędzia marketingowe. Wiemy wtedy w jakich czasopismach się reklamować, na jakich targach wystawić i jak mówić do klientów aby chcieli słuchać.

Dobra strategia marketingowa to podstawa do wdrożenia content marketingu w firmie. Po prostu łatwiej gdziekolwiek dojść, jeśli się wie dokąd się zmierza.

Jeśli jednak  dobrze wiesz gdzie jesteś i jaki jest Twój cel – możemy od razu przejść do kolejnych działań: projektowania strony internetowej lub wdrażania content marketingu.